Saturday 27 August 2011

SEMANGAT PAGI!!

dengan nama ALLAH yang MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI..

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRNNNNIIIIIIIIINNNNGGGGGG!!!

Ouh..sudah lama beta tidak melawat laman ini.Sudah bersawang nampaknya.Tuan hamba,kenapa tuan hamba tidak mengingatkan beta supaya sentiasa melawat laman ini??(sumpa otak aku ngok ngek pagi2 ni)

Haha,mood di pagi hari ni memaaaang terbaek!Semangat pagi!!Kepada semua yng tak bangun lagi dari katil bahagia korang tuh,bangun-bangun la weh,dah siang ni.Rezeki tak masuk bangun lambat-lambat! (bak kata my mum lah)


Ya,memang aku akui..dah lama aku tak update blog.Bukan ape,kerana tuntutan masa aku sebagai seorang BUDAK SEKOLAH YANG NAK AMBIK EXAM lepas raya nanti mengehadkan waktu aku tuk berblogging.Tapi aku tak ambik SPM lagi,tahun depan baru ambik..hehe.Biarlah,persediaan awal tu penting.Ramai orang kata time form 4 ni time untuk honeymoon.SAPE KATE????????BANYAK CANTIK MUKE KOTANG??

Bila dah naik form 4 ni, semua benda dah jadi susah.BIO,KIMIA,FIZIK,ADD MATH..er,actually benda tu tak susah.Aku yang buat2 susah.Tapi kan,ada satu benda la yang aku agak pelik..subjek SEJARAH.Naik FORM 4 NI TETIBA PULAK AKU RASA sejarah NI SENANG.

Mid year exam hari tu,berjayalah aku dapat (some text** are missing)Tak payah bagi tau la kan,nanti ade pulak alien yang mengata aku ni sombong pulak.SO,it's more better to be silent.Masa menengah rendah dulu,punyelah aku rasa Sejarah ni subjek yang membuatkan aku kena serangan strok(atau lebih dikenali sebagai angin ahmar).Ye la! aku tak suka sejarah.Tak de semangat patriotik betul aku ni.Korang jangan ikut perangai "baik" aku ni..

Dalam mood yang nak bermotivasi ni..meh aku bagi motivasi sikit,kasi semangat pagi-pagi ni.
semua orang perlu motivasi,betol tak???betol..tak caye,lantak la.


~KEJAYAAN ITU DICIPTA OLEH INSAN BIASA YANG BERUSAHA SECARA LUAR BIASA(Raja Syamri)

~KEGAGALAN IALAH SATU-SATUNYA HAL YANG DAPAT DIRAIH TANPA PENGERAHAN TENAGA SEDIKIT PUN(nobell storm)

-ONLY THE MAN WHO IS IN THE TRUTH IS A FREE MAN(albert enstein)

-YOU HAVE TO ENDURE CATTERPILLARS IF YOU WANT TO SEE BUTTERFLIES(yg ni aku amik dari buku THE BROKER)

-TO BE SILENT IS TTHE BIGGEST ART IN A CONVERSATION(ni cikgu aku yang bagitau)

-GOOD MANNERS CONSITS OF SMALL SACRIFICES(pon cikgu aku yang bagi)

~FIGHT FOR YOURSELF BECAUSE NO ELSE WILL DO THAT FOR YOU!(yang ni khas dari kepale otak aku)

Dah la tu kan,kalau korang nak banyak lagi motivasi,korang cari sendiri.Dalam tenet,baaaayyyaaakkk sangat.Taip je.


Pesanan dari aku..jadilah orang yang bermotivasi jika ingin melihat suatu kejayaan tercipta dalam hidup anda.Berusahalah untuk mengubah hari ini menjadi hari yang lebih baik dari sebelumnya.Berbanggalah menjadi diri sendiri.Keraan KEJAYAAN ITU MILIK SETIAP INSAN.
ANDA SEORANG YANG HEBAT!Kalau nak lagi gempak,korang jerit kuat-kuat,bagitau kat diri korang sendiri yang AKU HEBAT! AKU HEBAT! AKU HEBAT!

haissshhhh,kenapa la aku pagi pagi ni.Ahhh,bia!Aku nak jadi motivator jugak.So,pada readers yang rasa nak motivasi dari aku,call aku CEPAT.Hehe..free je,no charge.Consultant lain semua kena bayar.

Ok lah,motivator nak sambung tido, hehehehehehehehehehehe^__________________________________^

nota buat hati: REAL POWER DOES NOT HIT HARD,BUT STRAIGHT TO THE POINT!


No comments: