Wednesday 30 November 2011

ok..serius bosan tahap jiban~

dengan nama ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI...

tengok tajuk pon dah tahu kan?oh man!ya..saya memang bosan =.=


dalam kesebokan aku melayan kebosanan aku nih..sempat jugak aku layan chat member aku sorang nih.

nama dia haris a.k.a budak kerang busuk =.=

kenapa aku panggil dia kerang busuk?

sebab tiap kalu bercakap ngan dia,dia selalu aje sengih-sengih sebijik macam kerang busuk! *er..actually, aku tak pernah tengok pon kerang busuk sengih macam mana*

sedikit sebanyak imbasan perbualan aku ngan budak ni tadi.. ;)

kenapa kau ni suka marah aku hah?

-sebab aku tak leh r tengok muka kerang busuk kau tuh.Tak suka,benci.

asal kau suka sangat panggil aku kerang?bukan setakat kerang,kerang busuk pulak tu,haih la kau ni.. =.=

-sebab aku tengok muka kau sebijik macam kerang yang yang dah sebulan terbiar kat pasar dungun tuh.Sebab tu aku panggil kau kerang busuk! =D

kenapa kau suka makan coklat ?tiap kali aku jumpa kau je,mesti ko makan coklat.Cadbury kau tuh,mesti selalu ada ngan kau.Tak takut gemuk eh?

-apesal pulak aku nak takut gemuk?tak pasal-pasal takut gemuk buat apa?selagi aku rasa aku ni kurus,aku tetap akan makan coklat sampai bila-bila.Kau pon satu,dah tau aku suka makan coklat,tak penah nak bagi aku coklat.

dah la wei,makin aku layan kau,makin pening kepala aku.Bye,aku nak tido.Besok aku nak pi hampar sejadah ngan tikar kat surau.Kau ape tau?tido je,bangun pon solat,(kalau solatlah)pastu konfom mebuta sampai ke tengah hari balik ni =P

-Cis..tak guna punya kerang busuk. >_<

okeh..tu je..sekian~~

nota jari hantu:
Makin kuat pulak perut aku ni bergendang sambil menggigil kesejukan dalam bilik di mana suhu air-cond nya 18 darjah celcius. Arrggg! malas nak bangun nak tutup air-cond =.=

No comments: