Sunday, 30 October 2011

KAWAN..SAHABAT..RAKAN..ape maknanya?

dengan nama ALLAH YG MAHA PEMURAH LG MAHA PENGASIHANI..

FRIENDSHIP

bad day,worst day!arrgghhh..benci! sape kata cari kawan ni senang?sape kata?aku nak tanya nie,penah ke korang jumpa kawan yang tak pernah buat korang rasa sakit hati?tak banyak pon,mesti ada kan?tipu r kalau tak pernah.. #_#

dah lama dah aku tahan,tapi kali ni aku nak bagi dia rasa apa yang aku rasa.Sakit hati???benci??eh,tu baru sikit aku bagi.Baru satu hari aku buat dekk.Yang dia time ada geng dia,tak pulak hirau kat aku.

Ouh,reti pon nak terasa ati?? habis tu,kau buat dekk kat aku sebelum ni aku tak terasa ati la?ape?hati aku ni besi?tunggul kayu?heh,pi jalan la!

sometimes the best thing in your whole life is someone that you call friends. But,let's think for a while,afe friends that always beside us?Are friends that always help us?Are friends that give you a little light when you are seeking in the dark?For me..the answer is definitely wrong.No matter what,FAMILY is the best person that would always beside us.So,family should come first.
NOW I'M REALISED THAT=)

papepon..ikut suka hati ko la nak cakap aku ni apa.Cuma satu je aku mintak,cuba ko ingat balik,tenung balik,amende yang ko buat sampai aku sakit hati.Mesti ada,fikir!


nota hati:
fahami erti sahabat yang sebenarnya...baru lah kita layak menjadi "SAHABAT".

1 comment:

An Najwa said...

hye sayangs!

biasalah tu adat berkawan pasti ada terasa hati..

ni baru zaman sekolan, nnt dah zaman u lagi mcm2 konflik melibatkan kawan muncul...:)