Monday, 21 November 2011

oh hati,bersabarlah :)

dengan nama ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI..

Alhamdulillah,syukur,betapa aku bersyukur masih diberi nikmat untuk meneruskan perjalanan sebagai seorang muslimah di muka bumi ni.Alhamdulillah.. :)

tetibe rasa nak nangis :'(

banyak betul masalah sejak dua menjak ni.Korang boleh tengok aku gila-gila or happy-happy kat wall FB aku.Yes,for ur information I'm just wearing a smile but it still painful inside.

oh ye!kenapa setiap kali aku rapat ngan orang,mesti orang tu pon rapat.Tak paham la ku..apa yang dia ank?Orang yang dia rapat,aku tak penah kenal pon.Pi la main jauh-jauh.Drah tinggi pulak aku malam-malam nih! Huh!
Buat kau, terima kasih banyak-banyak sebab kau tak penah letih layan kerenah aku.Errr..oh ye, thanks fot the chocolate!lain kali bagi la lagi eh..haha =P

Sies memang aku mengarut..entry kali ni memang tah pape. =.=

nota jari hantu: susahnya bila hati dah kata suka! =P

p/s:yeahh,tak sabar-sabar nak main badminton besok,dah dekat 3 bulan aku tak main.Tangan dah gatal nih.Skill semua dah hilang..tak sabar-sabar nak smash atas muka budak tuh. ^_______^

No comments: