Friday 9 December 2011

buat sahabat yang paling aku sayang =)

dengan nama ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI.

SELAMAT HARI ULANG TAHUN KELAHIRAN... :)
haa..birthday boy!
Arif,sorry,aku curi gambar kau.Hahaha,tetibe pulak aku berkenan ngan giant peace kau tuh=D

Buat kau,kau tau kan kau kawan terbaik aku.Kawan terhebat aku,kawan dunia dan akhirat aku. Kau ingat lagi kenangan kita masa di SEJAYA dulu?hahaha,setiap kali aku ingat,mesti aku menangis, ni pon aku tengah menangi8s tulis entry ni.

Entahlah,aku memang sayangkan kau.Aku anggap kau macam adik aku sendiri.Adik??hahaha,ye la,dah kau lahir bulan 12,aku kan bulan 5,so,I'M OLDEST THAN U! =D

Aku rindukan kau.Dah lama kan kita tak jumpa?Setakat dalam FB aje,nasib baik ada FB,kalau tak der?Boleh bayang tak?

Aku harap,kau tak sia-siakan rasa sayang dalam hati aku ni untuk kau.

Kau sahabat aku,kau teman aku,kau kawan aku.

Moga panjang umur kawan,insyaALLAH,ALLAH berkati hidup kau.Aku mungkin tak mampu nak jadi sahabat terbaik untuk kau,tapi yang aku mampu,hanya berdoa agar kau bahagia dunia akhirat.InsyaALLAH=)
nota jari hantu:
nak hadiah tak?nak?hahaha,kalau nak datang umah aku,then aku bagi.Kalau nak la,tak nak takpe..I'VE GOT SOMETHING SPECIAL FOR U=)

No comments: