Saturday 31 December 2011

random.

dengan nama ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI.

andai ku tiada,andai ku pejam mata..!(nyanyi lagu alleycats) er..ok,aku melalut. >_< Hahaha,aku bukannya apa.Hati aku ni sedang hebat bergelora tahu tak?Sebab sekolah lagi 3 hari nak bukak.And honestly aku mengaku yang aku tak ready lagi nak exam.Ok,tak yah cakap la yang SPM dah dekat,kau sepatutnya study awal-awal lagi,kena ready tu,ready ni,tu semua aku dah tahu. OK?

Dan seperti biasa,I just talking without doing anything.Tell me,what should I do?

Honestly aku rasa cuti ni la yang paling sia-sia.It's empty,zero,nothing!

Bangun pagi ngadap lappy,kalau bosan ngadap tv pulak.Pastu tidur lewat malam.Tu kira ok la aku habiskan jugak baca semua novel kajian form 5.Nota pon aku buat la jugak.At least tak de lah sampai tahap MAKSIMUM MALAS sangat kan?
Oh ye..ni satu hal. INSTITUT MEMANDU WIMOZAD.Peeerrgghhh..!siyes buat aku tension.Haa,buat korang yang pernah ambik lesen,sure korang tau macam mana kan?Mai ai,banyak nyer prosedur nyer.Dengan kerani nya garang lebih pada singa,dengan cikgu nyer sengal-sengal mengada,dengan motor amalinya yang tua lagi buruk,dengan manusia nya beribu kat sekolah memandu tuh.errhhgg, memang naik jugak la darah aku untuk bulan nih.
Dahla undang2 dua kali test,buat malu je. =.=
So,sekarang tengah tunggu lesen L siap,lagi satu bulan buat P pulak.huhu,sabar... ^_

Whatever lah,actually aku bosan sebenarnya.Sorang-sorang duk umah ni.Sunyi,tau tak?Hmmm...back to life..again. :/

nota jari hantu:
yes,entry kali ni mengarut,melalut,tak de tujuan,memang entah pape. >_<



No comments: