Tuesday 10 January 2012

anything.

dengan nama ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI.

Kosong.Tak suka malam ni,dua jam je baca buku biology tadi,lepas tu terus tutup.Tak boleh nak fokus dah.Concept of the circulatory system tu betul-betul buat aku pening. =.=
Hari ni dah 9 haribulan tak silap aku.Means dah masuk hari ke 6 aku secara rasminya bergelar calon SPM.Nota yang dari bukit dah jadi gunung,homework yang dari seguni dah jadi berguni-guni. *_*

Sekarang da start sebok.Aktiviti koko pon dah mula memanggil-manggil.Badminton pon da start. Memang masa harian aku sekarang ni betul-betul pack.

Aku kena pandai arrange masa aku.Kalau tak, tertinggal la aku.Saingan makin hari makin menakutkan.Maklumlah,ramai geng kelas aku yang dah sedar diri,tahun ni nak ambik SPM.

But..still aku boleh on9?still aku boleh update blog kan?

Tak payah la nak bagitau aku yang apa yang aku buat sekarang ni tak betul,tak kena.Ya aku sedar yang SPM makin hari makin dekat,aku sedar banyak keje lagi aku kena buat,aku sedar yang 2 minggu lagi aku nak T.O.V. AKU SEDAR.
I just need some time.oh TIDAK..sampai bila aku perlukan masa lagi ni?dah lama rasanya peluang,ruang dan masa yang ada aku sia-siakan.

I'M JUST A USELESS.Banyak benda yang jadi bila aku dah cuba berusaha nak ubah diri aku. Banyak sangat,sampai kadang-kadang aku hampir putus asa.

Sekarang tengah tunggu surat pengesahan dari pihak asrama.YA ALLAH,lambatnya lulus.Cepat-cepat la boleh duk asrama,tak sabar-sabar dah ni.At least bila dah duk asrama tak de la susahkan sape-sape lagi.
No one could help me here.Aku hanya bergantung pada diri aku 100 peratus.Jatuh,bangun,rebah pandai-pandai la aku bawak diri.

Yes,it's hard,tapi sampai hari ni sekurang-kurangnya aku boleh lagi melangkah berjalan menuju ke hadapan.ALHAMDULILLAH....

InsyaALLAH,dengan bantuan dariNya aku mampu mengahadapi hari-hari yang sentiasa mencabar dengan sabar.Aku belajar apa maknanya berdikari.Aku tahu apa yang ditetapkan olehNya adalah yang terbaik untuk aku kerana Dialah sebaik-baik perancang.
nota jari hantu:
I'm just need anyone could lend their shoulder tonite.Really need them.Kak Farah..rindunya :'(





1 comment:

AnakPakZohar said...

never give up dik... perjuangan bukan berakhir tapi baru bermula.. adat lah kita as student untuk rasa penat and susah.. but it worth bila dapat result yang baik nanti.. =)