Saturday 28 January 2012

new life..maybe?

dengan nama ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI.

wooot,woot...setelah sekian lama aku menyepi,akhirnya kembali lagi aku ke dunia blogger.
*hek eh..ayat tak leh bla*
sekarang dah pukul 1 lebih dah,means hari dah bertukar,tarikh dah berganjak.Means TOV besok! errgghh..Serius tak ready mana lagi nih,nak jawab apa pon aku tak tau.

In the same time means dah 2 minggu secara rasminya aku menjadi penghuni aspuri Villa Sri Cempaka.2 minggu?ye ke? rasa macam 4 hari je baru duduk,hehe.. :D
So,life di asrama.Apa yang aku boleh kata secara randomnya,aku suka.

Yes,aku suka duk asrama.Makan,pi solat,riadah,usrah,semuanya dengan kawan-kawan. Tapi satu je aku tak suka,dorm aku aras 4! Fuhhhh.penat giler naik turun tangga.Memang kurus r sape-sape yang duk aras 4. =.=
Syukur sangat-sangat sebab ALLAH berikan aku ramai kawan.Even aku baru pindah sini tahun lepas, aku dah dapat ramai kawan.Terima kasih YA ALLAH atas ukhwah yang indah ini,moga kekal hingga ke jannah..insyaALLAH,lindungilah sahabat-sahabatku YA ALLAH,amin.. =)
Mungkin jugak titik perubahan hidup aku bermula kat sini.Siapa tau?Perancangan ALLAH tiada siapa yang tau..hanya Dia yang Maha Mengetahui segala yang terbaik untuk kita=)

So..sekarang ni,minggu study week.Emmm..Ahad da start dah exam TOV.Seriously,aku tak ready lagi. Dengan kesibukan aku ngan latihan badminton membuatkan aku sediki sebanyak tinggalkan buku.

Papepon,macam yang cikgu kata,awal-awal ni tak yah la nak tension-tension sangat,jawab TOV nanti rilesk2 je,fail takpe,cikgu tak marah..

wahhh,baik tak cikgu aku? =.=
Next,hari Selasa ni competition badminton da start.Hope boleh la menang,sebab memang dah berlatih sungguh-sungguh dah ni.

Tapi,kadang-kadang aku harap kalah.Sebab,kalau menang makin berlipat kali gandalah latihannya. Hehehe=D

nota jari hantu:
sikit demi sediki,aku da mula bangun,tuk cari masa depan aku,ALHAMDULILLAH..terima kasih YA ALLAH:)

p/s: mmmmmm,going to makes coffee again.. nak study biology pulak. ;)

till then..wassalam.

No comments: