Thursday 9 February 2012

one new things.

dengan nama ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

Another my day turn into worst. Tak suka.OK fine.. *tibe*
Hmmmmm.... kenapa?why?why is this happening?

Ok,cukup aku melalut.

Hari ni jawab exam ala kadar je.Bukan aku tak bersungguh,cuma soalan biology tadi memang SENANG.Ligat otak aku berpusing cari jawapan yang dah lama aku kunci ketat-ketat dalam kepala nih. Haih la..soalan senang je,aku ni yang ting-tong. #____________#

Exam tinggal lagi 2 paper,BiOLOGY n Chemistry paper 3.Hari Isnin baru habis.Hanya ALLAH je tahu betapa kalutnya aku jawab exam TOV kali nih. Study pon last minute. *aku rasa setiap kali exam pon aku study last minute*
Dan..dalam masa yang sama,ALLAH hadirkan aku satu perasaan baru,yang tak pernah aku rasa sebelum ni..
Aku tak nak perassan ni.Please,aku akan cuba buang jauh-jauh.Benda ni terlalu mustahil.No way, banyak benda lain lagi aku kena fokus tahun ni.So...just let it go.
But,he made me feel something.And to be honest,I can't denied this feeling because I'm just a girl,just a girl.

Ok,stop,bye!

nota jari hantu:
Hate that you made me feel like this~

No comments: