Thursday 10 May 2012

Pertama kalinya.

dengan nama ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI.
Lamanya tak jenguk diari alam maya aku nih. Bukan ape, cuma tuntutan masa yang memerlukan aku buat benda yang lagi penting tu banyak. First things must come first,right? SPM is getting near.Betol-betol tak de masa nak main-main.
Tanggal 5 Mei berlalu.Yes! I'm already 17 teen! Means, sudah genap usiaku 17 tahun hidup di planet bumi ni. ALHAMDULILLAH...masa yang berlalu benar-benar mengajar aku banyak hal tentang kehidupan.Variasi sikap manusia yang pelbagai mengajar aku bahawa setiap manusia ni berbeza=)))
SELAMAT HARI JADI BUAT AKU dan ADIK KEMBARKU, Jamilah Izati.Kamu telah menjadi sebahagian daripada aku sejak dalam rahim ibu lagi.Mana mungkin aku mampu hidup tanpa kamu.Kamu ialah nadi dan jiwa hidupku. Moga ALLAH merahmatimu dunia akhirat.
..... sekarang nih exam week. Takut aku tengok geng-geng dalam kelas aku,punyelah pulun study.Haiishh..persaingan makin hari makin sengit! Masing-masing dah sedar diri nak SPM gamaknya. Syukurlah... =D Dan Pertama Kalinya... I got something new in my heart :) Aku kagum la dengan Albert Enstein ni. hahaha =D
Is this true?
I'm not ready yet even my heart say do.I still have lots of problems that I must put them first.This crazy things must be the last thing that I should care =)
nota jari hantu: Everythings happen for a reason.I know that for a long time.

No comments: