Thursday 15 September 2011

just like a piece of cake....

dengan nama ALLAH yang MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI...

hoho,banyak la kau punye piece of cake,kalau a piece of cake,tak de la aku duk mengadap lagi lappy nih kan =.=

Seriously,minggu ni sangat-sangat sibuk.Hmmmmm,baru aku sedar yang tak semua benda kita boleh buat sendiri.Akan ada mana-mana part yang akan kita perlukan pertolongan orang lain,betol tak??

Ahhh,penat nyer...huaaaaaaaaaaaaaaa :'(.Betol-betol penat.Satu hari duk turun naik tangga dari tingkat 1 sampai 3.Esok,aku nak buat surat anta kat KPM suruh buat lift la pulak lepas ni.Tak de la aku ni letih sangat kan,(ingat KPM tu bapak kau yang punye ke nadiah?)

Satu hal yang turut menguji kesabaran aku ialah kawan-kawan yang langsung tak boleh nak membantu. Aisemen,ape gune cikgu letak group kalo "sekor" je yang buat kerja.Ahhh,malas ah aku nak potpet pagi-pagi nih.

Okeh..tu je,sekian~

nota buat hati: bersabarlah dalam membuat sesuatu perkara yang baik,sesungguhnya akn ada ganjaran daripadaNya =)

p/s:agak-agak hari ni tido pukul berapa ei?Semalam pukul 4.30,badan dah mula rasa macam nak demam.Haih,janganlah demam,banyak lagi keje nih.

I'M TRYING TO SAID THAT IT JUST LIKE A PIECE OF CAKE =)

No comments: