Saturday 17 September 2011

tak tau nak kasi tittle ape =.=

dengan nama ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI..

yeahhh!aku nak rehat,aku nak rehat,aku nak rehat,aku nak rehat!
DENGAN INI SAYA KHADIJAH NADIAH BINTI ABD RAMAN DENGAN SENANG HATI MENGISYTIHARKAN BAHAWA MALAM INI AKU AKAN MEREHATKAN DIRI AKU DARIPADA SEBARANG KERJA.PAHAM?PAHAM TAK?INI KERANA AKU SUDAH HAMPIR 6 MALAM BERTURUT-TURUT MALAM AKU DIPENUHI DENGAN KERJA-KERJA YANG MEMERLUKAN OTAK AKU BEKERJA DENGAN SEKERAS-KERASNYA

erkk??pe hal ngan aku nih?nothing la..aku saje je,senang hati coz malam ni aku just nak rehat.Kerja masih banyak,tapi aku nak rehat.Letih la der,minggu ni direct tau aku busy,so aku nak rehat la jugak.Kerja tu biar la,nak buat macam mana,hari esok masih ada.(banyak cantik muka kau?)

haih la,ahh,lantak la,kerja ni sampai bila pon tak habis.Ape?korang ingat budak sekolah tak busy ke?OMG,sape-sape yang ada cakap macam tu tolong la eh.Tolonglah memahami diri aku yang sentiasa sibuk nih.(erkk?)

okeh..tu je..sekian~=.= (entah pape kan aku ni?)

PAPEPON..EXAM DA DEKAT.study!

p/s;hari esok bakal tiba.Ahh..huaaaaaaaa :'( ade pe ngan hari besok?ade la... *_*
anyway,jangan sesekali mengeluh nadiah.Ingat,setiap perkara yang kita usahakan pasti akan ada ganjarannya=)

nota buat hati:

Ujian hidup datang dgn pelajaran...dan pelajaran itu datang bersama tuntutan perubahan.Sudah berkali-kali pelajaran disampaikan tetapi tiada perubahan, bermakna gagal dalam persekolahan kehidupan.
Kecewa hakikatnya merubah diri untuk mncintai Allah.Maka belajarlah berterusan, berubahlah berterusan nanti akan mendapat kebaikan berterusan.
Pepatah Cina ada berkata:Belajar masa muda bagai mengukir diatas batu... belajar masa tua bagai melukis diatas pasir.

No comments: