Sunday 23 October 2011

kelahiran semula belog ku... =)

dengan nama ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI..


dengan ini,dimumkan bahawa..atas perkenan yang maha duli serta raja-raja melayu(sumpa pale hotak aku gile malam ni) *______________*

attention please..hehe,dengan sukacitanya aku mengumumkan bahwa belog ku telah dilahirkan semula.Dari title hinggalah ke foot blog nie,semua aku tukar.Tak tau kenapa,tiba-tiba aku rajin hari ni nak jengok bloggy aku nih.Dah lama terbiar,macam tak de pemilik.

Nak tanye pendapat korang sikit nie..ok tak nama BLOG aku nih?pelik tak?kalau ok,senyum sampai telinga.Kalau tak cantik,sila ke sudut atas bahagian kanan lappy anda.Keluar.^_______^
okeh..aku nak tito la..ngantok &_&

p/s: Besok start program selama 3 hari di UMT.Tinggi harapan yang dibawa,moga KREW AQUA SMKP membawa pulang kejayaan.InsyaALLAH,usaha yang berlipat ganda pasti ada hasilnya=)

nota jari hantu: berusaha mengubah impian dan harapan menjadi kenyataan.Moga ALLAH redha.

No comments: