Wednesday, 23 November 2011

oh tidak,aku ketagih nak benda tu!

dengan nama ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI..

korang tau aku nak apa malam-malam buta time cenggini nih?tau??tak tau?haaa,meh aku bagi tau!

jeng,jeng,jeng,... =D
tadaaaaaaaa!!

haa,aku nak benda ni la.Adehhh..teringin sangat dah ni.Alahai,7e jauh dari rumah aku.Nak ajak ayah aku,dah tido.kalau aku kejutkan,mampos aku kena baling ngan pasu.Ye la,macam tak de hari esok pulak.Sabar,sabar..tunggu esok >_< tak yang tu,yang ni pon jadilah!


ni semua kawan aku punya pasal la ni.Dari dulu,aku memang suka coklat,sampai lah hari ni.
Tapi,sejak dia bagi kat aku hari tuh,terus ketagih.Tiap-tiap hari nak makan coklat.Heee,mamat tu letak apa tah dalam coklat tuh sampai ketagih macam ni. *_*

OH 7eleven,kau tunggu ketibaan aku besok!hehehe... ;)aku beli satu bundle terus.Senang,buat stock tuk seminggu.

nota jari hantu:adehhh,camne la ko ni nak kurus?
takpe-takpe..dewan badminton dah booking,ko bakarlah lemak ko banyak-banyak hari khamis ni eh.3 jam dah tempah tu.Main sampai mati. :D

p/s:sedang berusaha memujuk hati yang rapuh.InsyaALLAH,dipermudahkan segalanya:)

No comments: