Monday 21 November 2011

kerana bola =.=

dengan nama ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI.

heh..tetibe keluar gamba bola?Ye lah,semua orang cakap bola,aku pon cakap la pasal bola.

oh sebelum tu..aku telah dilanda demam.Demam urat..sakit badan weyhh.ha???ape??jap,jap,demam urat?urat pon boleh demam ke? =.=

ni la padahnya bila bersukan tak stretching dulu.Adehhhhh -,- Alalahai,nak buat macam mana,excited sangat nak main.Masuk je court,terus main.

Aduhh,nak tidur terus je rasanya.Tapi,nak tengok bola!Kerana bola,aku sanggup,Ahhh,tak kira,nanti start bola konfom hilang sakit badan bagai nih.Kena la semangat!Malaysia nak menang kan!Yeaaahh~ :)

Adakah aku sedang melalut??Lantak lah..kepala tengah ting tong ni.Jap agi,jadi tong ting.

Harimau Malaya dah bersedia untuk membaham sang garuda!Yeaahh,MALAYSIA PASTI MENANG!

Aku doakan moga team harimau muda malam ni(errr,harimau muda ke,harimau malaya?)adehh,tak ingat la pulak=D

okeh,tu je..sekian ;)

nota jari hantu:lepas main tadi,boleh pulak aku ngan geng-geng aku pi lepak kat kafe tapau chicken chop.Adehhh,baru bakar lemak,terus tambah balik. =.= CAMNE NAK KURUS???

No comments: