Friday 25 November 2011

ya,saya bosan =.=

dengan nama ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI.

huaaaaaaaaaaaaaaa :'(
erk??pehal tetiba menangis ni?ishh..maklumlah,pagi dah menjelma,macam ni la jadinya.

cuti,cuti,cuti..ya,saya sedang bercuti=D mak ai,aku bercakap macam baru lepas habis spm je.Hoi,mak cik,sedar la wei,SPM tahun depan dah.Adehhhh,tak sedar-sedar lagi nih.Bila nak sedar?besok?lusa?tahun depan? -,-

ye,benda ni serius buat aku takut. :'(

oh,tetibe teringat pulak kata-kata yang membuatkan aku sedikit sebanyak tersentak.

UPSR IS NOTHING,
PMR IS SOMETHING,
SPM IS EVERYTHING.

oh,ayat di atas benar-benar membuatkan saya berfikir berulang kali. *__*

tapi,aku percaya yang....

walaupun aku masih lagi frust ngan result final baru ni :'(

aku tetap percaya dan yakin yang aku masih boleh buat yang terbak,demi masa depan aku:)
ye,gagal ialah sukses yang tertunda :)

ok,tu je lah.Bosan la pulak taip panjang-panjang ni =D

nota jari hantu:
diam tak diam,cadbury black forest aku ni dah tinggal 3 bar lagi.Adehhh,punyelah besar coklat ni,dah tinggal sikit? =D

p/s: masa makin berlalu..tapi aku??

No comments: