Thursday 15 December 2011

masih begini..

dengan nama ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI.

malam ni benci.Sebab apa?sebab aku masih tak boleh nak lupa semua perkara buruk yang dah jadi.I need more time,more people and of course I need both of my parents right now :'(
Honestly,aku benci diri aku sendiri.Aku benci diri aku yang tak habis-habis nak salahkan takdir.
Aku benci diri aku yang masih toleh ke belakang biarpun peluang untuk baiki diri dah ada depan mata. I HATE MYSELF TOO MUCH!

Come on la NADIAH!Apa nak jadi ngan kau nih.Result final hari tu dah la teruk,cuti ni satu nota pon tak bergerak,sekolah lagi 2 minggu.Don't u think about ur future??
Entahlah,aku bukan tak fikir semua tu.Dan aku tak boleh nak bagi jawapan kenapa aku jadi macam ni.Aku kalah dengan diri aku sendiri.Terlalu perit rasanya untuk aku bangun dari masa silam aku. Walaupun aku akui,aku dah mula cari identiti diri aku sekarang nih.

Aku ada Kak Farah,Abang Muaz,aku syukur sangat-sangat.Aku syukur masih ada yang sayangkan diri aku yang hina ni.Susah nak cakap apa yang hati aku rasa sekarang nih.Tambah pulak sakit aku yang kadang-kadang datang,kadang-kadang tak datang.
Just one thing that I want to tell u is, I'M JUST A GIRL..and I know nothing~
Ya,aku menagis lagi,menangis,menangis,dan menangis.
I need someone to hear me cry,now,please someone understand me ;'(

..merepek kan aku nih?

nota jari hantu:
Sabarlah....hanya tu yang mampu aku cakap untuk hati aku sendiri.

No comments: